Autor Wątek: Nie chce masy !! Czy nie przeginam ???  (Przeczytany 2708 razy)

BOCIANEGRO

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
Nie chce masy !! Czy nie przeginam ???
« dnia: Luty 02, 2016, 10:06 »
Witam.
Mam pytanie do zawodowcow.
 Przy wzroscie 175 cm mam wage..95kg.
Wczesniej mialem 11 kg.
Teraz ostro wziolem sie za siebie.
Codziennie praktycznie silownia z tym ze zasadniczo walacze z mięśniem piwnym wiec cwiczenia na ławeczce po 8 gibow w 4 serjach + w zwisie podnoszenie obu nóg wyprostowanych do wysokości klaty tak około 3 seri po 3 gibow.
Do tego codziennie A6W ( Aerobiczna 6 Weidera). obrosłem w tluszcz i teraz zalezy mi na tym zeby sie pozbyć i zeby zrobić rzezbe.
Problem polega na tym ze nigdy tak naprawdę nie uprawiałem kulturystyki i jestem zielony.
Wiem ze przy zbyt dużej intensywności cwiczen mozna doprowadzić do utraty nie tylko tluszczu ale i masy mięśniowej czego bym nie chcial.
Czy nie powinienem kupić jakiś odrzywek zeby mięśnie sie nie wykonczyly? I czy nie pzreginam z tym treningiem.
Do tego jeszcze mecze inne mięśnie np: klata,motyl,biceps,triceps.
Do tego basen.
I tak naprawdę codzinnie jestem wykonczony.Pzrerwy robie na sobote niedziele i srode.Co do diety to staram sie nie szamać po 18-stej i probuje wprowadzić systematyczność w jedzeniu.
A wcinam: ryz,piersi kuraka(teraz dopiero gotowane) ,twarog, owoce, kefiry,jogurty.
zadko kiedy coś z chleba.(raczej unikam jak ognia).Nigdy nie brałem sterów ani innych odrzywek wiec nie znam sie na tym.
Nie wiem co moze mi pomoc w treningu na rzeźbę a co zaszkodzi.
I czy wogole robie dobrze atakując tak mocno tylko piwny miesien a inne traktuje ulgowo?Cwicze tak juz od około 2 miesiecy.Ale A6W zaczolem dopiero od tygodnia i dlateo widząc co sie dzieje zaniepokoiłem sie czy nie pzreginam.
Teraz chce dołożyć jeszcze sobie ciężarki na nogi do zwisu + zwiększyć giby na ławeczce do 1 albo podnieść ławkę do wiekszego pionu,albo obciążyć barki ciezarkami.
Sam nie wiem co lepsze.