Autor Wątek: trening-redukcja  (Przeczytany 699 razy)

IColosimoI

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
trening-redukcja
« dnia: Wrzesień 06, 2015, 14:33 »
Witam.
Sugerujcie sie bardziej ilością powtórzeń niz cwiczeniami ale jak jakieś bledy lub inne propozycje w sprawie doboru cwiczen to piszcie Poniedzialek - klatka + bicepsKlatka:- wyciskanie na płasko 4x 12-10-8- wyciskanie skos do gory 4x 12-10-8- rozpietki 3x 15Biceps- wyciskanie hantelek na stojąco 3x 15- modlitewnik 3x 15- o kolanko 2x 15Sroda - nogi +barki + przedramię + kapturyPrzysiady ze sztanga na barkach 4 x 12-10-8Przysiady wykroczne j.w.Uginanie nóg na maszynie 3 x 12Wspiecia na palce 4 x 15Barki- wyciskanie sztangi z klatki 3x 12-10-8- wyciskanie hantli bokiem 3x 15- unoszenie przodem 3x 15Przedramie- wyciskanie nadgarskiem podchwytem 4xKaptury- szrugsy sztanga 3x 15Piatek - plecy + tricepsPlecy- ściąganie drazka za głowę 3x 15- wiosłowanie hantla 3x 15- martwy ciąg 3x 12-10-8Triceps- wyciskanie zza głowy 3x /francuskie stojąc 3x 15- prostowanie rak na wyciągu gornym 3x 15- odwrotne pompki 3x max

Tags: