Autor Wątek: training for me  (Przeczytany 2686 razy)

Lev1

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 10
training for me
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 05, 2015, 23:16 »
plan 3 dniowy z kolega poniedzialek klata bicek tricek sroda nogi+ przedramię naramienne
pićtek grzbiet bary kaptury

Rockwell_AktiluJ

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 11
training for me
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 05, 2015, 23:27 »
plan 3 dniowy z kolega  poniedzialek klata bicek tricek  sroda nogi+ przedramię naramienne
pićtek grzbiet bary kaptury

kolego siłaczu jak bys niewiedział to mięśnie naramienne to są własnie barki... wiec twój plan jest do kitu -barki dwa razy w tygodniu!!!???

poza tym nie widze sensu ćwiczyć barkow z plecami i kapturami barki z plecami moim zdaniem troche sie gryza... przy takim treningu łatwo nabawić sie kontuzji jak ktoś na barki robi wyciskanie zza karku a na plecy wykonuje martwey ciag...

wg mnie najpszym systemem treningów 3dniowych jest:

1. klata + biceps
2. barki + nogi + przedramię
3. plecy + kaptury + triceps

ewentualnie

1. klata + triceps
2. barki + nogi
3. plecy + biceps

Lincoln__

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 16
training for me
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 05, 2015, 23:40 »
hmm czy ja jestem taki poczatkujacy....ćwicze 7 miesięcy może na temat planów mało wiem bo mam w3asna siłke....a moje palny treningowe mi odpowiadaja...a co do ćwiczen jakie mam robią mam tzw instruktora w postaci ojca...ojciec całe życie przećwiczył...

Lev1

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 10
training for me
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 06, 2015, 02:13 »
do Rockwell_AktiluJ: widziałem TWOJE FOTKI MASZ FAJNA sylwetkę , mi by bardziej pasowa3y mnijesze kaptury i troche wieksza klata.
CZY mógłbym dostać OD CEIBIE szczegółowy PLAN TRENINGU

aneta-8493

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
training for me
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 06, 2015, 07:47 »
aneta-8493 on jest poczatkujacy to nie mow mu zeby wykonywał Martwy ciag,przysiady bo to kregoslow obciaza.Narazie sobie te cwiczenia odposc.Albo napisz ile masz lat
Lev1-Nie napisałem ile masz lat :!:

Jak masz już coś ok.17 lat-18lat możesz robią martwy ciag,przysiady
Bez tych ćwiczen nie zbudujesz solidnej mocnej sylwetki są to podstawowe ćwiczenia,ktorych nie może zabraknaa w planie treningowym.
 siłacz nie wzoruj sie na każdym,ponieważ jesteś innych masz inny organizm,a jak wiadomo inaczej reaguje np.Jak na Gangste działa to nie koniecznie na ciebie podziała,musisz sam wybrać co jest lepsze,poprzez obserwacje swojego organizmu.I Rockwell_AktiluJ ma inny staż :!:

Tags: