Autor Wątek: Jesli dieta nie daje rezultatow;/  (Przeczytany 3746 razy)

koksikkk

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
Jesli dieta nie daje rezultatow;/
« dnia: Październik 28, 2015, 23:32 »
Mam 17 lat, waze około 89 kg i mam 191 cm wzrostu.
Co prawda większość powiedzie, ze po co mi masa, skoro mam taka wage, ale ćwiczyłem 3 miechy na silowni, po czym zrezygnowałem bo nie mam kompletnie masy, zeby dalej mięśnie rosly.
A znowu probowalem 3 diety, zadna nie dala rezultatu, od tych diet to tyje od pasa w dol, i zanim bym coś w barach przytyl, to juz na dole bym wyglądał jak sumo.
czytałem w Internecie na kilku forach, ze Tribulus Teresstris nie dziala jak anabolik ani steryd, jest on zwyczajnie naturalny.
Czy zatem mogę w tym wieku przyjmować minimalne dawki? Prosze was o rade, i nie krzyczcie na mnie, bo jestem nowicjuszem.
A co do ilosci testosteronu u mnie to nie wiem, ale zauwazylem, ze w niektórych miejscach znacznie mi ubyło owlosienia;/

jarzabek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 11
Jesli dieta nie daje rezultatow;/
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 29, 2015, 08:30 »
%)Po 3 miesiącach to Ci napewno nic nie urosnie...

ThigpenPL

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 3
Jesli dieta nie daje rezultatow;/
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 29, 2015, 08:46 »
Co Ty bys chciał miec za efekty po 3 miesiacach?Z tego co piszesz to wyglada ze do treningów sie nie przykładasz albo masz zły plan? "cwiczylem 3 miechy na silowni,po czym zrezygnowałem bo nie mam kompletnie masy, zeby dalej mięśnie rosly." to jest jakas kompletna abstrakcja co mowisz.
Az trudno to jakoś skomentować :blink: Tribulus nie jest dla ciebie.
A z tym testosteronem to o co ci chodzi??? /

koksikkk

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
Jesli dieta nie daje rezultatow;/
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 29, 2015, 09:13 »