Autor Wątek: PROSZE POMOZCIE...BLAGAM  (Przeczytany 7206 razy)

yalei

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 5
PROSZE POMOZCIE...BLAGAM
« dnia: Grudzień 28, 2015, 16:43 »
czesc...
JAk każdy wie teraz są wakcje i to najjleprzy okres na dietki i ćwiczenia....
mam problem mam 16 lat waze 88kg i 178cm wzrostu ćwiczę od kilku lat a tak systematycznie to 6 miechow... po mojej wadze widaa ze mam troche zbędnego cia3ka i chciałbym stracia zbędny blast... a mianowicie chciabym być na dietce i miec norumalne cwiczenia ale zeby były lekkie to znaczy zeby si ezbytnio nie przemeazaa bo na dietce to sie zbytnio si3 niema prosze momocy mój numer gg to 3133261...BLAGAM ZIOMY POMOCY... :lol:

Lud0m1r

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 16
PROSZE POMOZCIE...BLAGAM
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 28, 2015, 17:50 »
TO ZE JESTEO NA DIECIE NIE ZNACZY ZE NIE będziesz MIEA SILY!. - a wrecz przeciwnie!
Masz 16 lat ty to lepiej sie zabierz za lekkoatletykę (bieganie, p3ywanie) zajebisty okres na to a nie za siłownie!!! chyba ze wzrost 176 na całe życie ci odpowiada nie mowi1c ze w tym wieku na si3ce łatwo o nabycie wady postawy i kontuzji!

Ten sposob na wyrobienie atletycznej budowy ciała proponuje gosciom którym sie zakonczy3 etap kostnienia!

Bez energii wiele nie zrobisz... Si3ownia: wiecej powtórzeń mniejszy cieżara, wiec 4 x 16-18 przy mniejszych partiach 4 x14-16 i wcale ilość powtozzen nie jest za duza, ciężar tak dobrany zebyo przy ostatniej serii dał sam rade wykonaa conajmniej 15 powtorzen, sta3ym ciezarem, Do tego codziennie trening brzucha, polecam 3awke skoon1 głową do do3u ( 1 seri po 10-16 razy zalezy jak1 masz siłe mięśniowo, 3 sekund przerwy miedzy seriami -koniecznie tego przestrzegaa w tym własnie tkiw sekret) zainwestuj wpaś o ile juz go nie masz.. co do diety nie zapomnij ze musisz mieć energie wiec bez węglowodanów ani rusz... rano mleko z p3atkami, obiady jemy z sa3atkami nie ziemniorami (to istotne) polecam owoce, jak jesteś wstanie to na noc nic nie jedz.