Autor Wątek: Co robic?  (Przeczytany 3189 razy)

BrombyPL

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
Co robic?
« dnia: Luty 16, 2016, 21:55 »
Witam wszystkich...Chcialbym sie dowiedzieć kilku rzeczy... Mam 16lat, 179cm, 68kg mam sporo wolnego czasu i chciałbym coś potrenować dla sylwetki, ogólnie chodzi mi o przyrost miesni ramion (bicepsow, tricepsow) i wyrobić troche klate...  ;DMam w domu sztangielki/hantle 4kg od kilku dni ćwiczę w dość (tak mi sie wydaje po przeczytaniu kilku postów na tym forum 'glupek' kiepski sposob:3 minut dziennie, 4 pompek potem wyciskanie w pozycji pochylone w podporze o wewnetrzna stronę uda do utraty sily w ręce (4 razy), potem wyciskanie francuskie na triceps do utraty sily... 2 minuty przerwy i cykl od nowa! Prosze o rady jak ćwiczyć by byly efekty, bez spożywania bialka czy kreatyny...Co mam robic??I nie smiejcie sie... jestem kompletnie zielony w tym wszystkim... a ćwiczyłem dla wyladowania agresji i energi... A potem zobaczyłem ze mogę coś z tego skorzystać 'smiech'  Dzieki wielkie za odp...     

Leigh-C583

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 27
Co robic?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2016, 22:17 »
a masz możliwość skorzystania z silowniż?

BrombyPL

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
Co robic?
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2016, 22:57 »
Mam tylko problem w tym ze mój wolny czas ogranicza sie, bo często jestem Ojcu potrzebny a na najblizsza silownie mam półgodziny drogi z domu (autobusem)... Bardziej zależało by mi coś probowac w domu... Wiem ze cudow tym nie zdzialam ale...

CARMEN

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 6
Co robic?
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2016, 23:03 »
dokup sobie sprzętu sztangę ławkę i nakład i ćwicz

Leigh-C583

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 27
Co robic?
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 17, 2016, 00:23 »
Tez zaczynałem od hantli, lecz mialem 7,5kg nakładu na jednej.
Dokup sobie naklad.