Autor Wątek: Depilacja,golenie...  (Przeczytany 7830 razy)

Shani66

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
Depilacja,golenie...
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 26, 2016, 10:44 »
No to tego bym chyba juz nie zniósł ze moja dziewczyna sypić z moim kumplem : chyba najgorsze co moze byc :

kaisusBenth

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 14
Depilacja,golenie...
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 26, 2016, 10:56 »
bardziej to jej kumpel niz jej chlopaka...no ale ok; nie rozmywam juz

Broadnaxx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 14
Depilacja,golenie...
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 26, 2016, 11:03 »
to dobrze- nie rozmywaj juz bo twoje posty są strasznie zalosne. ulga bedzie nie czytanie juz postów pokazujacych jaka to jesteś niewyrzyta i lecisz na każdego kolesia ;
niby nie powinno sie nikogo obrażać na forum, ale dla mnie ona swoimi głupawymi postami fajne etykiety dzieczynom przyprawiała ; pozdro ;

dosiek__

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
Depilacja,golenie...
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 26, 2016, 11:10 »
hehe Broadnaxx ma racje!!! kuwa to tak jak mit o tym ze jak ktoś ćwiczy na siłce to juz tępak jest ...porazka..ja tam wale takie konwenanse ja ćwiczę dużo i inne sporty do tego a ostatnio w tescie na IQ wyszlo mi 139 ptk czyli raczej nie malo... pozdro dla czarnej

DRussel

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 13
Depilacja,golenie...
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 26, 2016, 11:13 »
kaisusBenthok rozumiem,ze moze ktoś nie lubi przygód jednorazowych,ale... jakie jest wasze zdanie jesli,np. dziewczyna uprawia seks ze swoim przyjacielem? nie ma miedzy nimi zadnego zwiazku tylko zajebista znajomość i jak jest ochota to seks...?

I właśnie dlatego nie wierze w przyjasn damsko-meska.

wracając do tematu: Sex bez miłości dla przyjemności jestem za, przeciez trzeba se sprawiać przyjemność :D

Robyn-Zyls

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
Depilacja,golenie...
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 26, 2016, 11:54 »
Oj ale sie porobiło widze

JAki jest temat sex czy golenie bo sam juz nie wiem :badgrin:

A tak na powaznie : na solare chodze bo mialem kasę i fajnie sie wyglada jak sie jest brązowym , kosmetyczka odpada 8) co do golenia to gole pachy bo wtedy sie lepiej czuje na silce(nie rozumiem jak nie którzy maja busz i wali od nich jak ,,,)

Co do tego cio napisała kaisusBenth:
JAk ona i on nie maja partnerów to czemu nie :D gozej jak ktoras ze stron ma to wtedy odpada 8)

A co myslicie na temat lizania sie z dobra przyjaciolka ( ale takiego ostrego)

dosiek__

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
Depilacja,golenie...
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 26, 2016, 12:10 »
hmm.. no takie krzywe jazdy jak z tym ostrym lizaniem to sie roznie koncza...tzn moze to przejsc bez echa i wszystko bedzie dalej super i w ogole, ale moze sie to tak skończyć ze oboje uznacie ze to nie jest to co tak naprawdę was laczy i nie powinno byc takich sytuacji....
hehehe to tak w ramach poważnego wywodu hehe...
ale tak osobiście to wiem ze nieraz ciezko sie powstrzymać szczególnie jeśli juz dawno ta przyjaciolka wydawała Ci sie atrakcyjna...

no i nie zebym był tylko jakiś zwierz na kobitki, po prostu lubie damskie towarzystwo i dobrze sie w nim czuje

xXxArtyszxXx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 20
Depilacja,golenie...
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 26, 2016, 12:12 »
Nie widze nic zlego w calowaniu czy nawet lizaniu sie z przyjaciolka (pod warunkiem ze oboje są wolni),ale w takich sytuacjach, po jakimś czasie zawsze pojawia sie problem, gdy tylko jednej osobie zacznie sie wydawać ze to coś wiecej niz przyjazn... Po seksie z przyjaciolka(elem) zapomnijcie o dalszej przyjazni.
według mnie przyjazn damsko meska jest mozliwa ale tylko do pewnej granicy,o której wyzej napisalem.

Carol_

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 11
Depilacja,golenie...
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 26, 2016, 12:17 »
ja kocham kobietki jestem ze swoja 4,5 roku każdy mi gada ze jak mogę tak długo z jedna kobitka byc a to poprostu samo wyszlo i nawet jeszcze jej nie zdradziłem i nie zdradzę bo nie mam w zwyczaju takich rzeczy jak jestem z kimś to jestem z nią a nie jeszcze z kilkoma blacharami czy takie tam...

Robyn-Zyls

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
Depilacja,golenie...
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 26, 2016, 12:17 »
TYlko taki motyw ze ja juz kiedyś z nią byłem na serio ale nam nie wyszlo za mało sie spotykaliśmy (ona mieszka w innym miesice)
wiec teraz jest przyjazn :D heheh czasem tak wychodzi jakoś
Co do sexu to na pewno nie dojdzie bo ja szanuje i mam pewne granice

POzdro for all

Tags: