Autor Wątek: Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)  (Przeczytany 4978 razy)

Edythe__

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 16
Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)
« dnia: Kwiecień 09, 2016, 18:15 »
Zawsze gdy odwiedzam Forum nie mogę nie spojrzec na licznik zarejestrowanych osob. W tej chwili licznik ten pokazuje 2992, czyli juz prawie 3 użytkowników zarejestrowało sie na naszym Forum.

Jest mi bardzo milo gościć Was wszystkich w tym miejscu i rozmawiać z Wami na przeróżne tematy, te poważne i troche mniej .... Mam nadzieje, ze pozostaniecie z nami jak najdłużej a informacje, które tutaj znajdziecie pomogą Wam zbudować wymarzona sylwetke.

Pozdrawiam Was wszystkich !!!

Dynonohhh

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 4
Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 09, 2016, 19:05 »
Mniejmy nadzieje, ze liczba osób caly czas bedzie wzrastac.
Jak dla mnie jest to szczególne forum majace swoj klimat, a nie jak to było na innych forach na których sie udzialalem.
Pozdro dla ciebie Edythe__ i całej paczki forumowiczow.

PeytonWin

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 09, 2016, 19:31 »
Fajnie by było jakby ludzie brali czynny udzial w tworzeniu forum.

Tak na marginesie jeszzce chciałam napisac, ze dzialy są strasznie nieczytelne, opis dzialu juz bardziej jest czytelny niz sama nazwa dzialu, ale to tylko moje skromne zdanie.

Tegan-Lan

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 6
Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 09, 2016, 20:31 »
3 zarejestrowanych a ile z nich kozysta z forum , garstka

Leannee

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 8
Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 09, 2016, 20:41 »
Tegan-Lan zgodzę sie z tobą Edythe__ a jak tam po imprezie jak dobrze pamiętam mielsiscie oblewać jak bedzie w jednej chwili 1 użytkowników na forum :D licznik pokazuje 307 ale chyba to przez awarie stronki i przeniesienie na forum no ale oblac mozna

Leverett-Eber

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 2
Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 09, 2016, 20:56 »
dużo osób jest zalogowanych które wogule nie odwiedzają forum
po prostu sie zarejestrowały i zapomnialy o tym

Mabel63

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 11
Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 09, 2016, 21:07 »
noi co z tego ze jest nas 3000.... a ile sie pojawia ze 1 a ile bierze udzial z 5 ... ostatnio lukałem forum całkowicie odmiennie tematycznie ale non stop aktywnych jest ponad 7 ludzi i nadal jest pozadek..a u nas 1 osób i to starzy wyjadacze lub pare nowych osobek ..

Edythe__

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 16
Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 09, 2016, 21:20 »
porównywanie tego forum do forow o innej tematyce jest bez sensu bo wiadomo z gory, ze fora o np.
p2p, emule, mp3, ciesza sie wiekszym zainteresowaniem .... poza tym tak juz jest, ze spośród tylu użytkowników wypowiada sie tylko mala czesc - to jest akurat normalne.

Danae

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 6
Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 09, 2016, 21:24 »
jest juz prawie 3 zarejestrowanych ... to dobrze, ale
udziela sie mało osób ... tak jak pisali wyzej ... to zle
i ciagle brakuje mi do szczęścia porządnego dietetyka i jakiegoś lekarza (oczywiscie nieujmujac nikomu wiedzy)

na szczęście forum jest mlode i nadal sie rozwija

xXxBoswellxXx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 5
Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 09, 2016, 21:25 »
temat stracil na ważności bo juz jest 3 tys a tak wogole milo by było jakby choć 1/3 sie udzielała a z tym dietetykiem dobry pomysl no ale wszystko przed nami

TAXI

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 9
Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 09, 2016, 21:26 »
Fajnie by było jakby ludzie brali czynny udzial w tworzeniu forum.

Tak na marginesie jeszzce chciałam napisac, ze dzialy są strasznie nieczytelne, opis dzialu juz bardziej jest czytelny niz sama nazwa dzialu, ale to tylko moje skromne zdanie.

zgadzam sie z aniołkiem i proponuje dodanie obrazków do każdego dzialu, jak miało to miejsce wczesniej.

PeytonWin

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
Jest nas juz prawie 3000 uzytkownikow :)
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 09, 2016, 21:34 »
Ja nie wiem jak było wczesniej ale wystarczy tylko wieksza czcionka dzialu a opis mniejsza i juz bedzie bardziej wyraziscie.
Ale to tylko moje zdanie

Tags: