Autor Wątek: Jakim ciezarem cwiczycie??  (Przeczytany 3178 razy)

ZNathan

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 6
Jakim ciezarem cwiczycie??
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 06, 2016, 23:20 »
zamiast gadać na tematy czy głupio czy fajnie miec wybity palec niech reszta forumowiczów podzieli sie swoimi ciężarami jakimi ćwiczy

kakambasPol

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 10
Jakim ciezarem cwiczycie??
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 06, 2016, 23:24 »
W sumie to nie laduje zbyt wiele- klata 45 kg na pierwsza serie 12 i potem ok, 4, 5 kg dodaje na kolejne serie.
Na barki zza karku ok 30.
kg na ost.
serie-6 pow.
MC- 70kg na ost.
serie ...i tak staram sie nie przesadzac z ciężarem na koszt techniki.A dzisiaj w szkole na siłce zrobiłem sobie teścik i na klatę poszło 7 kg(moglem sprobowac 75 kg-nie wiem czemu tego nie zrobiłem ,ale to nic..)Na mc wziąłem 1 kg ...i tez nie byłem na końcu mozliwosci ,ale boje sie o kregoslup(robilem bez pasa)a na przysiad wziąłem 9 kg na 2 powtorzenia(musze tu podkreślić ,ze jestem 3 miechy po operacji prawego kolana) i potem podszedłem na 1 kg i poszło z mala pomocą kolegiI chyba tyle ...powiem tyle ,ze to mnie zmotywowało i po tygodniu przerwy jadę dalej i dorzucę sobie jakiś cykl /

Oma55

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
Jakim ciezarem cwiczycie??
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 06, 2016, 23:38 »
Jestem na półrocznym chorobowym ale sila szla zawsze np: biceps kończyłem 58kg na 6 powtorzen... ponad 65 kg tez wziąłem ale to nie h** nie technika.
poza tym nadgarstków szkoda...

sandrush83

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 18
Jakim ciezarem cwiczycie??
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 06, 2016, 23:45 »
to czemu niecwiczysz na lamanej?? niezły z ciebie bysior B) /

Karol_MNML

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 4
Jakim ciezarem cwiczycie??
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 07, 2016, 00:38 »
Siema.no u mnie z :trening: troche slabiej(bicepsik)sztanga 45,50,55.w lapce 44.pompi na tricepsa z nogami przed sobą kończę ze 100-wka 6 ruchow.klata pozioma 80,90,100,110.w klacie 130.to czym mogę sie pochwalic!mc.zalezy od dniażto kończę na 140.

Richardss

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 5
Jakim ciezarem cwiczycie??
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 07, 2016, 00:39 »
Baron a ile robisz powtórzeń na te klatke?

Dwain1985

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 2
Jakim ciezarem cwiczycie??
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 07, 2016, 09:18 »
ja na biceps brałem 25kg na jedna rękę ale po 6 latach przerwy jak teraz zaczolem to kiepskoreszta szkoda pisać jak wrócę do formy to sie pochwale

Karol_MNML

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 4
Jakim ciezarem cwiczycie??
« Odpowiedź #52 dnia: Maj 07, 2016, 11:23 »
106723:date czw, 08 lut 2007 - 23:20:name Qubus) ''(Qubus @ czw, 08 lut 2007 - 23:20) snapback106723/snapback ''!Baron a ile robisz powtórzeń na te klatke?Jezeli chodzi o sztangę to 8 -1 ruchow ,9 tez,100-8,i 11 -6+ze 2 jak dobry dzien?rozpietki17 kg.1 ruchow 19,5kg.8 ruchow i 22 kg.6 ruchow.

Neal89

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 9
Jakim ciezarem cwiczycie??
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 07, 2016, 11:26 »
a ja nawet 3 nie wyciągnę na klate, za to bardzo lubie cwiczenia na nogi.

Neal89

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 9
Jakim ciezarem cwiczycie??
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 07, 2016, 11:48 »
Sprotowanie.
Ja dopiero zaczelem ćwiczyć i dlatego jeszcze duzycg ciężarów nie wyciskam.
Moze za pare lat bede takim koksem jak wy i wam wtedy pokaze javascript:void(0);javascript:void(0);

Tags: