Autor Wątek: kto mi napisze trening  (Przeczytany 585 razy)

AimeeAtino

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 16
kto mi napisze trening
« dnia: Maj 10, 2016, 15:52 »
Witam
moja prozba moze jest dziwna (moze mnie wyklniecie i tak dalej) ale czy ktoś moze mi ułożyć trening który mógłbym wykonywać w domu taki 3-4 dni w tygodniu
mam:
hantle
ławeczkę z rozpietkami i z tym na nogi
sztangę 30kg (samorobka dl około 160cm)
+ dodatkowe obciazenie

EBroyles

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
kto mi napisze trening
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 10, 2016, 16:26 »
tyle sprzętu co masz daje zbyt male mozliwosci zeby coś konkretnego osiagnac, wiec nie sadze, zeby komukolwiek chciało sie rozpisywać taki trening. Radze zapisać sie na silownie, badz zdobyc wiecej sprzetu.
Na uparciucha możesz cośtam zdzialac, ale powaznie zastanów sie nad dołączeniem do tego zestawu drazka, gryfu lamanego, czy nawet modlitewnika

Utosiek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 5
kto mi napisze trening
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 10, 2016, 17:25 »
co ty gadasz maniek ,taka laweczka to juz coś
po pierwsze napisz czy laweczka jest regulowana , skosy i czy ma na nogi prostowanie bo juz mi plan przychodzi do głowy a i napisz ile masz tego nakładu

Severanc90

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 3
kto mi napisze trening
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 10, 2016, 20:16 »
To w zupepelnosci wystarczy!! Ja ćwiczę na takim sprzęcie juz ze dwa latka i jest OK!!

AimeeAtino

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 16
kto mi napisze trening
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 10, 2016, 20:48 »
Dopiero zaczynam kompletowanie sprzętu w najbliższej przyszłości zmajstruje sobie drazek(tak bedzie wygladal--> http://img156.echo.cx/my.php?image=5348138712qr http://img156.echo.cx/img156/6615/5348138712qr.th ) puzniej bede systematycznie dodawał nowe bonusy .
Co do ławeczki to jeszcze jej nie mam ale na dniach bedzie (taka nie za droga no ale... .) i ma 3 stopniowa regulacje nachylenia

Utosiek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 5
kto mi napisze trening
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 10, 2016, 21:09 »
to spoko laweczka
jak masz sztangę i obciazenie to możesz robić tak poniedzialek klateczka ; na skosie najwiekszym 4 serie po 10-12 powtórzeń ,na płasko 3 serie 10-12 , przenosy za głowę 3 po 1 , podkładasz pod ławeczkę z 2 czy 3 wieksze krążki i masz spadek i możesz dodać na płasko z glowa w dol 4 serie po 10-12 , wtorek bisiu bierzesz sobie ta twoja sztangę i jedziesz na stojąco 3-12,10,8,szkoda ze nie masz hantelkow , no ale cóż nachwytem biceps troche wejdzie w przedramię 3 w podobny sposob jak wyzej ,jak nie masz hantli to wez kij od miotly albo od flagi ,utnij na dwa gryfiki nałóż nakladzik i obklej tak tasma z jednej i z drogiej strony hantla zeby nie lataly obciążniki ,zawsze sposob , no możesz jeszcze sprobowac jeśli masz dość szerokie w ławeczce oparcie zrobić coś w stylu modlitewnika dajesz na najwiekszy skos i kładziesz łokcie o podporę i jedziesz 3-4 po 1 czartek -plecy ,podciaganie sztangi w opadzie tlowia ,podciaganie sztangi tylko z jednej strony ciężarem do siebie ,martwy ciąg ,wszystko po 3-4serie po 10-12 powtórzeń ,

sobota barki wyciskanie sztangi zza karku 4-12,10,10,8
no i jak nie będziesz chciał zrobić tych hantelkow to wez taki ciężar co utrzymasz w dłoni i jedz na barki jak hantelkami wyciskanie na barki 3-10-12 lub na boki 4 po 1

Tags: