Autor Wątek: dosc trudny temat jak mysle  (Przeczytany 2601 razy)

gotewenoegg

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 10
dosc trudny temat jak mysle
« dnia: Czerwiec 21, 2016, 22:24 »
Witam, mam problem z budowa klatki piersiowej.
Otoz z natury posiadam waska klatke, drobny szkielet, chude, wystające kolana, lokcie.
coś jakby ektomorfik tylko ze mam tendencje do tycia (brzuch, biodra, twarz). Problem klaty dotyczy tego ze mięśnie nie rozwijają mi sie wszerz, na szerokość tylko rosna na zewnatrz, zaczyna to przypominać rosnace kobiece qurwa piersi!!!! Co robic, jak ćwiczyć zeby poszerzyć mięśnie klatki piersiowej aby nie rosly jak  cycki.
ćwiczę od 9 miesięcy i powiem ze efekty są widoczne od ok.
4 miesiecy.
Nie wiem sam.  Wiecej łupać rozpietek niz wyciskania czy co?? Help ':-('

Giselee

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 9
dosc trudny temat jak mysle
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 21, 2016, 23:17 »
Wstaw zdjecia, bo kompletnie nie wiem o co Ci chodzi

Lesl1e

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 4
dosc trudny temat jak mysle
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 21, 2016, 23:20 »
Chyba wiem o co ci chodzi masz dużo kalte po bokach całkiem mozliwe ze to wina twojej budowy ciała ze ci tak wchodzi po prostu uwarunkowanie genetyczne.
Mzoe powinieneś robić wiecej rozpietek?

gotewenoegg

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 10
dosc trudny temat jak mysle
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 22, 2016, 12:27 »
Kurde, nie mam zdjec.
Sprobuje opisać inaczej.
Nie rosna mi mięśnie klatki piersiowej na szerokość tylko na wypuklosc.
Jak mam na sobie koszulkę to zaczynam wyglądać jakbym mial kobiece cycki tylko ze to mięśnie a nie tluszczyk.
są za bardzo wystajace, a nie ida wcale na szerokoscw stronę pach... coś takiegoCzyli chodzi mi o to, co robić aby rozciągnąć mięśnie aby staly sie wieksze a przy tym szersze

Lesl1e

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 4
dosc trudny temat jak mysle
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 22, 2016, 13:13 »