Autor Wątek: Gdy juz nie dajesz rady :P  (Przeczytany 1664 razy)

ogrodbial_

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 10
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 12, 2016, 21:18 »
Angelineee diety ci sie niechce trzymac, ćwiczyć ci sie niechce hehe, ciezka sprawaja motywuje sie wyobrażając sobie jak w lato bede rządził klata nad morzem śródziemnym heheh ->to daje kopa

Valencia1990

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 8
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 12, 2016, 21:20 »
i te laski stające w kolejce, zeby Ci postawic... drinka /

ABBIGAIVLEFF

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 25
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 12, 2016, 21:23 »
Valencia1990 ile masz lat bo z tego co pamiętam to miales 16 wpisane

Wstachos

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 15
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 12, 2016, 21:40 »
ma 18 juz albo juz mialPale cóż jakbys ważył 66kg to tez by sie laski ustawialy, to sie go nie czepićj, bo mu poprostu zazdroscisz!!

lilla

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 16
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 12, 2016, 21:40 »
Dzisiejsza młodzież szybko dojrzewa, wiec sie nie czepićj.Pewnie chodzi o dzial koksy, ze mial tam osta.

Dba1973

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 11
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 12, 2016, 21:43 »
są takie choroby cywilizacyjne, szybkie starzenie, czy cos...

Valencia1990

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 8
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 12, 2016, 21:52 »
104233:date czw, 25 sty 2007 - 23:42:name Wstachos) ''(Wstachos @ czw, 25 sty 2007 - 23:42) snapback104233/snapback ''!ale cóż jakbys ważył 66kg to tez by sie laski ustawialy, to sie go nie czepićj, bo mu poprostu zazdroscisz!!Nie rozumiem do końca tego co napisałeś ale nie rozumiem czego chcesz od mojej wagi... Patrzac na wage popatrz na wzrost i zanim zaczniesz komentować to podaj swoje dane wtedy mógłbym wrzucić Ci jakas ripostę ... pozdrawiam :blink: lilla, tak dokładnie chodzi o wymog dzialu z koksami ...

IprzetargiI

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 3
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 12, 2016, 21:52 »
Muza na ful i jazda najlepiej mnie motywuje muza z filmu ROKIMuza na ful i jazda najlepiej mnie motywuje muza z filmu ROKI

Angelineee

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 17
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 12, 2016, 21:59 »
104484:date sob, 27 sty 2007 - 13:26:name IprzetargiI) ''(IprzetargiI @ sob, 27 sty 2007 - 13:26) snapback104484/snapback ''!Muza na ful i jazda najlepiej mnie motywuje muza z filmu ROKIHmmm, to moze nam napiszesz jak dokładnie sie nazywa ta nutka ?(Chodzi o tytuł oczywiscie)

Dba1973

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 11
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 12, 2016, 22:00 »
Eye of the tiger - Scorpions

IkrystophI

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 9
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 12, 2016, 22:06 »
Ja tam w takich momentach zaciskam zeby i jadę dalej.
Wiem, ze lepiej sie jescze troche pomeczyc, niz potem w domu myslec, z sie do dupy trening zrobilo! Z karalajna-Lij strony... W końcu cwiczenia są dla ans przyjemnoscia, no nie /

Dba1973

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 11
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 12, 2016, 22:32 »
A bol niczym ambrozja spływająca z ust kochanki ktora odpłynęła rzeką rozkoszy do krain zapomnienia.W skrócie - Bol ma być dla Ciebie największą z przyjemności, źrodłem satysfakcji i spełnienia.
Tak, żebyś czekał na niego i odliczał godziny kiedy znowu będziesz mogł po obcować z zimnym metalem...

IkrystophI

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 9
Gdy juz nie dajesz rady :P
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 12, 2016, 22:35 »
Swiete slowa //:-D :-D Adla wspomnień warto miec blizny po walce z zelastwem!

Tags: