Autor Wątek: Trening dzielony  (Przeczytany 193 razy)

Perkin74

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 6
Trening dzielony
« dnia: Listopad 16, 2016, 22:19 »
Z pewnością wielu z was już go zna i świadomie bad1 mniej stosuje z powodzeniem. Polega on na podzieleniu ciała na 3, 4 lub 5 zestawów i trening okreslonych partii co 7-8 dni. Chodzi o to, żeby nie ćwiczyć wszystkich grup mięśniowych jednego dnia, ale tak podzielia partie muskulatury, aby grupę ćwiczyć dwa razy w tygodniu. Pamietajcie, że ten rodzaj treningu nie jest wskazany dla poczatkujacych.

Przy pierwszym kontakcie z siłownia lepiej zastosowaa trening obwodowy, polegający na ćwiczeniu wszystkich grup podczas jednej sesji. Taki rodzaj treningu powoduje harmonijny wzrost siły i masy miesniowej, co jest bardzo ważne w początkowym okresie. Dopiero później można przejsa do treningu dzielonego, zwanego też często treningiem stacjonarnym, który pozwala ostatecznie kszta3towaa sylwetke.

Romano2

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 13
Trening dzielony
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 17, 2016, 10:35 »
traning dzielony można zaczynaa po co najmniej trzech miesiącach ćwiczenia na obwodzie, przez ten czas mięśnie mogą sie oswoia z nowym rodzajem wysiłku

xXxJudytaxXx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
Trening dzielony
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 17, 2016, 19:52 »
Ja ćwiczyłem miesiąc we wrzesniu potem przerwa i znów jadę obwodem ale z dodatkami typu gainer no i dieta w miarę utrzymywana, a ten podział jest ciekawy i musze sie zapoznaa bliżej z tym rodzajem ćwiczen.
 aha po 3- miesięcznym obwodowym można zaczaa te ćwiczenia :D