Autor Wątek: Spider-Man  (Przeczytany 4238 razy)

Nellyyy

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 6
Spider-Man
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 14, 2016, 11:52 »
Ale wy jesteście do dupy, naprawdę do dupy...Ogladalo sie Daimosa, Tsubase jak napierniczal gole (ach ten tygrysi strzal i Wakabajashi jak odbijał sie od slupkow...), byly tez takie gnioty typu Calendar gdzie grał Pazdziernik, Listopad... i takie dziela jak Dzi Dzi.
Nie mówiąc juz o Dragon Ballu.
To byly kultowe japońskie bajki //:-D :-D Sie włączało Polonie 1 i było milo.A te amerykańskie to takie komercyjne...

Dumaresq1980

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 6
Spider-Man
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 14, 2016, 12:22 »
Ba.Wszystko oprócz Reksia i czeskich bajek to komercja

Gdominikakrecia

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 10
Spider-Man
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 14, 2016, 12:28 »
czasem w szkole wspominamy czasy jatamanow i tsubasy fakt, to byly przednie bajki, ale jak byłem maly to mi mama nie zawsze pozwalała daimosa oglądać bo był brutalny mówiła wtedy, zeby przełączył na dwójkę i krecika ogladal... Najgorsza bajka wszechczasów to kasztaniaki-kartoflaki Ale było tez pełno fajnych jak smurffy, brygada RR, kaczor donald i oczywiście nie lubiłem Pata, zawsze śpiewałem "padl mi kot, kot mi padl". pamiętacie te bajki? /

WERZESZ

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 16
Spider-Man
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 14, 2016, 12:40 »
wracając do spider-mana to są dwie gry firmy acttivision (konwersje z konsol) i jest jeszcze spider-man the movie ale w tego nie gralem.
a pierwszy nr komiksu jaki wyszedl ze spider-manem teraz kosztuje chyba ok 60tys $

Eaw

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 11
Spider-Man
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 14, 2016, 12:45 »
Macie chłopaki rozkmine...musze Wam przyznac...ooohhiiooA swoja droga to az tak w cenie są te stare komiksy??Moja siostra zbierała i ma tego gruba stertę ,spiderman,batman ,superman itd.Moze bym sie tego pozbył ,a i kaska wpadnie /

AKUDU

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 14
Spider-Man
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 14, 2016, 13:03 »
eh za 60$ tys to ja bym mial cysternę deki /

WERZESZ

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 16
Spider-Man
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 14, 2016, 18:30 »
moze warto zbierać stare komiksy za 5 lat mogą byc coś warte //:-D :-D ale takie drogie to chyba jest tylko pierwsze wydanie

Tags: