Autor Wątek: ĹšwieĹĽak  (Przeczytany 2561 razy)

Darnel

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
ĹšwieĹĽak
« dnia: Październik 13, 2015, 23:22 »
Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Jestem tutaj nowy i zielony jak szczaw w temacie kulturystyki i jakiegokolwiek tzw.
"pakowania" ( z reszta budowę ciała tez mam jak lisc szczawiu : ). Mam 184 cm.
wzrostu i 79kg.
wagi wiec jak sami widzicie jestem chudziutki i chce jakoś to w końcu zmienić : . patrzyłem na roznych stronach rozne porady a to dotyczące diety a to treningu, ale tak sobie pomyślałem ze nie ma to jak sie zapytać ludzi którzy sie naprawdę na tym znają i po prostu odpowiedzą na moje pytania normalnie nie naukowo Very Happy.
Wiec chciałbym was zapytać właściwie o wszystko wiem ze to was moze zirytowac, ale ja naprawdę jestem zielony : . znalazłem na necie dietę ale nie wiem czy jest dobra.
Mam na stancji ławeczkę sztangę gryf lamany i chantle.
Nie interesuje mnie trening na nogi.
możecie mi poradzić jak ułożyć plan treningu i co mozna poprawić w diecie a i jeszcze jakie suplementy mam brac (jakiej firmy) do diety zeby w końcu przytyc... Dzieki z gory i pozdrawiam serdecznie wszystkich Very HappyOto moja dietalatki owsiane 100gMleko zaw.
1,5 % tluszczu 500gChleb zytni razowy 170gJaja kurze cale 150gMargaryna 5gMakaron dwujajeczny 120gMintaj swiezy 100gOliwa z oliwek(do smazenia) 20gRyz 125gMieso z piersi kurczaka b/skory 100gOliwa z oliwek 10gcarbo 80g (jakie brac??? I czy wogole?? )(po 3 minutach)Chleb zytni razowy 150gTunczyk w wodzie(po 3 minutach) 120gSer twarogowy chudy 70gChleb zytni razowy 100g(przed snem) odzywka wysokobialkowa 35g (jaka i czy wogole??)Bialko: 198g –792 kcalWeglowodany:581g – 2324 kcalTluszcz: 79g – 711 kcalEnergia: 3827 kcal

xXxChauncyxXx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 5
ĹšwieĹĽak
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 13, 2015, 23:49 »
to co napisałeś nie nalezzy do dzialu trening tylko odzywianie.