Autor Wątek: wielka prosba..potrzebna pomoc!!!  (Przeczytany 2672 razy)

ALEN

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 6
wielka prosba..potrzebna pomoc!!!
« dnia: Maj 14, 2016, 14:07 »
Witam..
jestem nowym użytkownikiem forum jak widać i tak samo mam zamiar dopiero zacząć ćwiczyć na silowni..
ze wzgledowq takch ze nieznam sie jeszcze na wszystkim postanowiłem wrócić sie z pomocą do 'Was'..
otoz chciałbym aby mi ktoś pomol ułożyć plany treninowe zwracając uwagę na to ze na poczatek chciałbym zwiększyć masę ciała potem dozucic wiecej sily a na koniec ładnie wyrzeźbić je..
waga: 56 kg.
wzrost: 172 cm.
staz: jeżeli byłby ktoś tak uprzejmy i znalazł chwile pomoglby?
mam tez drugie zapytanie:
otoz po jakim stażu na siłowni i wogole mglbym zacząć używać suplementów i roznych innych odzywek?do jakiego planu teningowego poszczególnych uzywac?jak dawkować i z czym laczyc? i czy ktosby mi pomógł ułożyć odpowiednia dietę do każdego planu?
wybaczcie ze tak dużo pytanale jestem zielony w tym klimacie i woalbym zapytać niz poplnic blad..
zgory bardzo dziekuje za pomoc postaram sie jakoś odwdzieczyc..
pozdrawiam..

DhakiyarPedr

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 10
wielka prosba..potrzebna pomoc!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 14, 2016, 15:41 »
Na sam poczatek zacznij trening obwodowy przez jakieś 3-4 miesiace, masz ten trening w podwieszonych tematach Trzymaj dietę na masę i za 4 miesiące sie tutaj zglos co dalej Pewnie bardziej zaawanasowani Ci powiedzą co dokładnie A co do odzywek itd...narazie nic nie bierz.
Pozdrawiam

Legia_

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
wielka prosba..potrzebna pomoc!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2016, 19:51 »
TRENING (obwodowy):
 
DIETA
 PNphpBB2&file viewtopic&t 3884 ...iewtopic&t 3884
jeśli chodzi o odzywki to kup sobie za pol roku jakiegoś gainera itp a za rak to juz coś bardziej powaznego.

ALEN

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 6
wielka prosba..potrzebna pomoc!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 14, 2016, 22:30 »
dziekuje bardzo..pozdrawiam