Autor Wątek: Jaka odzywka dla hardgainera?  (Przeczytany 2831 razy)

WERZESZ

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 16
Jaka odzywka dla hardgainera?
« dnia: Sierpień 08, 2016, 11:00 »
Witam, jestem zielony jeśli chodzi o wiedze na temat odzywek i tym podobnych rzeczy, użytkownik Jacinto92 napisal(ktoremu dziekuje za odpowiedzi i pomoc) cytuje: coś z gainera carbo.
jeśli chodzi o mnie to opisze troche moje treningi, uprawiam Capoeire, od 14miesiecy, mam treningi ciężkie we Wtorki i Piatki trwające 2 godziny, i w Czwartki lżejszy tez 2 godzinny, poza treningami robie w domu brzuszki, pompki, troche rozciagania, nie podaje ilosci bo naprawdę roznie z tym jest, czasami robie 1 brzuszkow, czasami 3 z przerwami, i tak samo z pompkami chociaż tych mniej //:-D :-D /, jem dość duzo, ale efektow nie widać //:-D :-D /, nie mam masy, ale za to jestem dość dobrze wyrzeźbiony //:-D :-D /, Czekam na odpowiedzi, dziekuje i PozdrawiamPS: mam 17 lat, wzrost ok 180cm, waze jakieś 62-65kg

LMarcella

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 5
Jaka odzywka dla hardgainera?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 08, 2016, 11:26 »
Kup sobie witaminy i Dietanabol.

Jacinto92

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
Jaka odzywka dla hardgainera?
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 08, 2016, 11:27 »
daily formulacarbo np olimp bx jak masz kasę vitargo cldo tego ew gainer, super hard gainer ze sport one albo jak masz kasę gain fast z universala

MARYANNE

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 15
Jaka odzywka dla hardgainera?
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 08, 2016, 11:40 »
i dobrze by było jak chcesz nabrać miesni a nie tluszczu zebys na siłce ćwiczył ale to tak w nawiasie

WERZESZ

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 16
Jaka odzywka dla hardgainera?
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 08, 2016, 12:33 »
dzieki za odpowiedzi, daily formula juz kupilem, natomiast zastanawiam sie czy niedolozyc kasy i kupić vitargo cl zamiast carbo bx

LMarcella

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 5
Jaka odzywka dla hardgainera?