Autor Wątek: ZOBACZCIE TO  (Przeczytany 957 razy)

Emory1993

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 3
ZOBACZCIE TO
« dnia: Październik 28, 2016, 11:47 »
DIETA NA masę
 gódź 6-8
 
 100gr platkow +1 +2 łyżki ołówek z oliwy mleko 1,5%

 gódź 10-11

 150gr ryzu(z dżemem +rodzynki) lub makaronu +2jajka
 
 gódź 14-15

 2 skibki chleba razowego z 100gr sera bialego chudego lub 3 jaja lub puszka tuńczyka

16:3 17: ok 500gr ziemniakow lub jakas zopa (to co mamuska zrobi) lub 15 gr ryżu lub makaronu + pierś z korczaka 3 łyżki olwek z oliwy

 po godzinie zaczynm trening ok 18:2 do 19:3 cwiczew domu na ławce

20:3 -21: platki kokorydziane lub owsiane z + rodzynki

dopiero zaczynam ćwiczę wdomu nalawce mam sztangę chankle i groaek bede ćwiczył na masę i sile później przeniosę sie na siłkę prosze ocenić moja dietę i jak by coś było ni etak to skorygować mam zamiar jeszcze dokupić do diety MEGABOL - MASS GAIN co wy na to chyb aze proponujecie coś innego waze 65 kg wzrost 182 cieszko mi przytyć

pozrrawiam i dzieki za pomoc potrzebuje jeszcze trning dla poczatkujacego jakby ktoś mial na zbyciu gotowy to zkorzystam z pomocy
 

 size 1Wyslany Sob Lip 03, 2004 11:24 am: wiek 21 lat sory za bledy mam drazek jeszcze bo tam jest błąd

Tadeusz1993

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
ZOBACZCIE TO
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 28, 2016, 11:49 »
moim zdaniem w miarę ok

koksusss

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 3
ZOBACZCIE TO
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 28, 2016, 11:55 »
Wszystko ca3kiem dobrze tylko te jedzenie po treningu troche do bani.
Od 2 do 6 min po treningu przydałoby sie troche węglowodanów g3.
prostych i troche białka, np.
jakao odżywka (ja stosuje mleko odtłuszczone w proszku jest znacznie tańsze a ma du?1 wartooa 100g to 50g węglowodanów i 30g białka, albo jogort), banan.
możesz również przy?1dzia sobie coś takiego ( 1 szklanka soku przecierowego+4 3y?ki sto3owe kleiku ryżowego+1 3y?ka sto3owa miodu, wszystkie składniki wymieszać i spa3aszowaa). Do 2 godzin po treningu proponuje dużo białka i węglowodanów złożonych). Nie bede sie już rozpisywa3 na temat rodzaju składnikow drugiego dania po treningu.size 1Wyslany Wto Lip 06, 2004 10: pm:Z tymi p3atkami i rodzynkami to nie znowu tak ?le ale dodaj jeszcze do tego dodatkowo orzechow i 3y?ke mleka odtłuszczonego w proszku.size 1Wyslany Wto Lip 06, 2004 10:02 pm:Acha mleko odtłuszczone w proszku zawsze kupuje w hipermarkecie jakoś na razie nie znalazłem nigdzie indziej.W normalnym sklepie cie?ko dostać.

Tadeusz1993

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
ZOBACZCIE TO
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 28, 2016, 14:04 »
ja polecam jako danie potreningowe ryz + pierś z kurczaka + surowka.
THE BEST

Tags: