Autor Wątek: potrzebuje wsparcia i pomocy  (Przeczytany 1387 razy)

QRomaine

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 8
potrzebuje wsparcia i pomocy
« dnia: Listopad 05, 2016, 16:19 »
Witam niezmiernie wszystkich forumowiczow.
Czesc z was, pewno mnie kojarzy.W zyciu tego forum aktywnie uczestniczylem przez wiele miesięcy pod tym samym nikiem, będąc modertorem, dla kilku z wad osobistym doradca.
Tego posta pisze niejako w akcie bezradności i chwytania sie każdej deski ratunku.
Sprawa wyglada tak:Kilkanascie dni temu spowodowałem wypadek samochodowy, z mojej winy, kierując pojazdem, który nie należał do mnie, lecz do właściciela firmy, w której pracowalem.
W wyniku tego uszkodzeniu uległ samochód i czesc przewożonego towaru.
całość strat została wyceniona na niemal 9000zl :-( , które musze pokryc, inaczej grozi mi sad i potencjalnie Krajowy Rejestr Dluznikow.
Kolizja wyniknęła z mojej winy, bo zle oceniłem wysokość wiaduktu i sie pod nim nie zmieściłem (w zasadzie, to nawet go nie widzialem,bo był zle oznakowany i nieoswietlony, a zdarzenie miało miejsce bardzo wczesnym rankiem). Teraz pracodawca (byly juz) zada ode mnie zwrotu tych pieniedzy,a ja niestety nie posaidam nawet 1/4 tej sumy, bo jak większość z nas zarabiałem grosze (700-850zl miesiecznie). Mysle,ze nie ma sensu bardziej rozpisywać sie nad ta sprawa,gdyz nie wiem, czy ta prosba spotka sie z wasza akceptacja, czy administracja forum wyrazi zgode,na pozostawienie tego posta, w zwiazku z powyzszym, na dzien dzisiejszy, zakończę ten watek tylko ta prosba, ktora mam zamiar do was skierowac.Czy są wśród was ludzie, którzy są w stanie mi pomoc, wpłacając jakakolwiek sumę pieniędzy na moje konto bankowe, aby choć troche pomoc mi w tym trudnym życiowym momencie? Wiem, ze ludzie miewają gorsze problemy, takie jak choroby, tragedie itd, ale dla mnie jest to osobista tragedia,bo najprawdopodobniej i tak odsunie na dalszy plan, to o czym bardzo maze od kilku miesiecy, czyli przede wszystkim: zalozenie rodziny i spłodzenie coreczki,bo zwyczajnie nie bede mógł sobie na to pozwolić ze wzgledow finansowych, ale moze właśnie dzieki wam, ten plan uda sie zrealizować z tylko niewielkim opoznieniem.
Bardzo was prosze, jeśli możecie wpłacajcie jakiekolwiek kwoty, choćby to byla symboliczna zlotowka lub nawet i symboliczny grosik, a gwarantuje wam, ze każdemu odwdzięczę sie na tyle, na ile bede mogl.
Dane konta, na które moglibyście wpłacać ewentualne kwoty znajduja sie na koncu, jeśli ktoś chce izyskac wiecej infoprmacji na ten temat, wiecej szczegółów i danych to zapraszam do rozwiniecia watka.Jesli ktoś z was posiada wiedze, kontakty badz informacje mogące mi pomoc wybronić sie z tej sytuacji, zna jakieś przepisy prawne, które by mnie zwalniały z całości badz czesci obowiązku pokrycia tej kwoty również bardzo prosze o wpisywanie tych informacji w tym watku.
Z gory serdecznie dziekuje.Dane do wplat:Bank: mBankNr.
rachunku: 19 114 2004 3402 4016 6296Marcin Kokotul.
Joanny 24/2841-703 Ruda SlaskaW tytule przelewu prosze wpisac: swoj nick z forum Do administracji:Jesli uznacie tego posta za lamanie punktu regulaminu o czerpaniu zyskow na rzecz swoja lub innych osob... prosze o jego skasowanie.
liczę jednak na wasz dobroduszność i pozostawienie go w dziale knajpa,bo jakże smialbym prosić o jego podwieszenie na stronie glownej.
Pozdra

Kaylenee

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
potrzebuje wsparcia i pomocy
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 05, 2016, 16:27 »
hm... zobaczę co sie da zrobić na kiedy te kasę potzrebujesz ?

Xoekatt

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
potrzebuje wsparcia i pomocy
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 05, 2016, 19:35 »
Prawdopodobnie Marcinku jeśli jesteś w stanie udowodnic, ze most był zle oznakowany, to możesz pociągnąć do odpowiedzialności zarząd Drog i Mostow, ponieważ są zobowiazani do prawidłowego oznakowania wszelkich takich przejazdow.
Najlepiej sprawdź w kodeksie drogowym jak powinien byc most oznakowany i jeśli jeszcze nie jest prawidłowo oznakowany to zrob jakieś zdjecie, coś w tym stylu.Dodatkowo polecam poszukać porady prawnej, najlepiej na jakiś stronach typu www.prawo.lex.pl , mozna tam zadawać pytania prawne.
Nie ma sensu chyba płacić im kasy, jeżeli jest jakas watpliwosc.

Nika80

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 5
potrzebuje wsparcia i pomocy
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 05, 2016, 22:53 »
jesteś sporo starszy ode mnie i dojrzalszy skoro masz tak daleko idące plany.
Pamietaj, ze jesteś szczesliwie zdrowy, masz ręce de pracy, głowę na karku i nie załamuj sie.
Musisz obarczyć wina zarząd drog miejskich, bo oni odpowiadają za oznakowanie mostow.
Inny czynnik przemawiający za tobą to moze byc wielogodzinna praca bez odpoczynku, czy pracodawca nie obarczał Cie za dużymi obowiazkami? Kolejna sprawa to ubezpieczenie towaru... podejrzewam, ze pracodawca chce Cie nastraszyć (kiedys na forum pisałeś ze masz z nim problemy?), ale bez wyroku sadowego nic nie moze Ci zabrac.
Skup sie teraz na znalezieniu nowej pracy, wiadomo nie bedzie latwo, byc moze będziesz wzywany do sadu, ale pamietaj, zeby sie nie poddac... choć by na zlosc pracodawcy.

QRomaine

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 8
potrzebuje wsparcia i pomocy
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 06, 2016, 10:29 »
Xoekattie.
Strona ktora podales nie ponosi odpowiedzialnosci, za udzielane rady, bo udzielają ich internauci wiec to niezbyt dobre źródło informacji.
Czy możesz mi jednak znaleźć namiary na PIP, bo mam bardzo mało czasu teraz, a google mi na szybko nie znalazło nic.
Z gory dzieki.mumin 57.
- jak najpredzejNika80 i Xoekatt - mysle o tym,by oskarżyć zarząd miasta czy drog i mostow, zdjecia wykonam jeszcze w tym tygodniu,bo te które mialem na telefonie kom.
przypadkowo skasowalem,zreszta i tak było mało czytelne.
Tylko jak ta procedura bedzie wygladac.Wielogodzinnej pracy im nie udowodnię raczej,bo na to mialbym na poparcie tylko swoje slowa, bo podejrzewam, ze wszystkie dokumenty do których nie mam wgladu) takie jak godziny przyjścia i wyjscia gdzieś znikną a nagrania z kamer video pewno juz zostały skasowane (bo są kasowane co 2tyg automatycznie) wiec tu nie za wielkie jest pole manewru.
ogólnie mało za mna przemawia, mam jednak jednego malutkiego asa w rekawie, którego w razie potrzeby uzyje.
Dzieki za rady chłopaki na razie,bo o tym by sie radzić PIP-u nie pomyslalem.
Czekam jednakże na dalsze sugestie.
Pozdro

xXxadrekxXx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 3
potrzebuje wsparcia i pomocy
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 06, 2016, 10:48 »
jeśli jeśli nie byla to droga tranzytowa czy zezwalając na jazdę ciężarówkami czy półciężarówkami (chodzi dopszczala masę calkowita pojazdu) jeśli to niebyla taka droga to zapomnij ze ci wogule ktoś wypłaci zresztą wogule ciezko będziesz mail wyciągnąć coś od państwa

Xoekatt

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 7
potrzebuje wsparcia i pomocy
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 06, 2016, 13:12 »
To raczej nie chodzi o wyciagniecie kasy od panstwa, a raczej na znalezieniu podmiotów odpowiedzialnych za zdarzenie i przeniesienie na nich oskarzenia.Co do tej strony, praktycznie żaden prawnik nie udziela informacji za darmo, ale mozliwe, ze ktoś kto był w podobnej sytuacji lub orientuje sie troche lepiej , bedzie Ci mógł troche pomoc.
szukałem w internecie i praktycznie wszystkie porady wykonywane przez prawników są platne, jak np.
 http://www.mojeprawo.pl , http://www.poradaprawna.pl/page.php?menu=8 . Moze wiec bardziej wyczerpująco odpowie Ci jakiś prawnik z którym spotkasz sie osobiscie.
Wprawdzie niezle kosza, ale na pewno nie 9000... wiec w sumie jeśli juz całkiem nie będziesz mial pomyslu, warto sie nad tym zastanowic.A jeszcze mi sie przypomnialo, ze możesz skorzystać z forum prawniczego, takiego jak: http://forumprawne.org

Tags: