Autor Wątek: Dieta - kila problemow  (Przeczytany 2890 razy)

ardhightt_Ltx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 17
Dieta - kila problemow
« dnia: Lipiec 11, 2016, 08:29 »
witam.
chciałbym sie zapytać o pare spraw.
zacznijmy od moich danych:wiek - 18wzrot - 195cmwaga - 95kgogolna budowę oceniam na przecietna.
pudzian ze mnie nie jest ale skora i kosci tez nie.
np w bicu mam 37cm wiec chyba nie najgorzej.cwicze 3 miesiace.
do tej pory jechałem bez diety ale czas to zmienic.
wiec tak:1.obliczylem sobie ze potrzebuje ok 4500kcl:-bialko 2*4*95 760-wegle 7*4*95 266 (wegle na max poziomie gdyż ciezko mi przytyc)-tluszcz 1*9*95 855 lacznie jest to 4275, wiec zwiększyłem o te 250, wiec 1 pytanie czy nie za malo?2.
wiadome jest ze należy rozdzielić to na 5-6 posilkow o porach mniej wiecej7. - Sniadanie10. - Drugie sniadanie13. - Obiad16. - posiłek przed treningowy kolacja 119. - posiłek po treningowy kolacja 222. - posiłek bialkowyi tutaj mam najwiekszego zonka gdyż w szkole siedzę średnio 8-16.
także obiad jestem w stanie zjeść dopiero o 16 lub 16.30.
wiec obiad musiałby sie łączyć z posiłkiem przedtreningowym, wiec z grubsza wyglądałoby to tak:7. - Sniadanie10. - Drugie sniadanie13. - Trzecie sniadanie16. - Obiad (Posilek przed treningowy)19. - posiłek po treningowy kolacja 22. - posiłek bialkowyi pytanie nr2.
co jest na to 2 sniadanie gdyż jestem jeszcze w szkole i nie zabiorę do nie w słoiku schabowego z pyrami.
czy mogę zjeść to samo co na drugie snieadanie tj, kanapkę z wedlina drobiowa czy coś innego? prosze o porady.
kiedy je otrzymam ułożę jakas dietę i dam do oceny.
pozdro i dzieki z gory

Velvaaa

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 20
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 11, 2016, 09:32 »
Podobasz mi sie bo jako z nielicznych pytasz o porady a dietę sam ulozysz, a wiec takZapamietaj ze tluszcz to nie miesien i zwiększając liczbę wegli nie będziesz mial muslulatury tylko tluszcz, zrob srednia ilość wegli tak abys nie tyl ponieważ masz dobra budowe, powinnes tyc jakieś 0,25kg na tydzień czyli na miesiąc wychodzi 1kg na diecieRaczej z takim rozladem bedzie Ci ciezko uzystac tyle bialka, musiabys je dokupicJa w szkole mam kanapki z serem, szynka, 0,5l mleka czasem jakiś jogurcik serek, jak mama moja ma pierś z kurczaka to kroi mi takie grube płasty i wciska do kanapek troche polewa to sosem kanapkowym bo bym sie zapchal, mój kumpel który tez pakuje to do szkoly mu mama zawsze szykuje takie opakowanie w którym ma ryz, kasze, zawsze pierś z kurczaka i wazywa na parze i se to je

ardhightt_Ltx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 17
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 11, 2016, 09:42 »
ok wiec po redukcji wegli do 4 wychodzi mi ogol 3135kcl.
B 760W 1520T 855czyli tak moze byc czy cosik jeszcze inaczej?

Velvaaa

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 20
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 11, 2016, 09:49 »
wegle zwiększ ale nie 7 5-6 wystaczy, wykluczając za dużo weglowdanow tez nie osiągniesz masy bo mięśnie do budowy tez potrzebują wegli, sadze ze wysrarczy 3800-4 na poczatek później jak będziesz za dużo tyl to zmienisz kaloryczność

ardhightt_Ltx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 17
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 11, 2016, 10:13 »
ok dzieki cosik sprobuje naskrobać i wstawie //:-D :-D /.

ardhightt_Ltx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 17
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 11, 2016, 10:44 »
no dobra coś tam stworzyłem /7. sniadanie:mleko 500mlplatki kukurydziane 200gWW191 B3 T2110.3 i 13.2 2,3 sniadanie:3x kanapka(chleb pszenny) z szynka z kurczakaWW168 B41 T616. lub 16.3 obiad (posilek przed treningowy)150g ryżu bialego200g piersi z kurczakaWW118 B5 T319. posiłek po treningowy 3 bananyWW7 B3 T122. kolacja (posilek bialkowy)200g ser twarogowy chudyWW7 B4 T1razemWW554B164T32potrzebaWW 570B 190T 95jak widać male braki są i pewnie trzeba bedzie wiele poprawek no ale od czegoś trzeba zacząć

Velvaaa

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 20
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 11, 2016, 10:56 »
nie jesteś kulturysta wiec nie musisz zrzerac równo z zapotrzebowaniem, wypij łyżkę oliwy z oliwek po posiłku to tluszcze beda co do bialka to możesz dac jeszcze cos, 100g pestek z dyni ma 25g bialka ja je jem wiem ze szitne te bialko ale zawsze coś

ardhightt_Ltx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 17
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 11, 2016, 11:24 »
ok dzieki Velvaaa za porady /

Velvaaa

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 20
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 11, 2016, 11:36 »
Nie ma za co mysle ze pomoglem, przyajmniej ty jeden nie prosiłeś o dietę gotowa

ardhightt_Ltx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 17
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 11, 2016, 11:45 »
jeszcze chciałbym zapytać bo na obiad mam150g ryżu bialego200g piersi z kurczakaWW118 B5 T3no ale wiadomo, nie wytrzymie jak dzien w dzien bede jadł ryz i kure, to jeśli zjem coś innego jak np jakiś zurek lub takie coś czyli zupe bez makarony to czy wegle mogę uzupełnić np ryżem preparowanym bo widze w dieta 1.1 ze ma on ponad 80/100g wegli.

jeanna

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 10
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 11, 2016, 11:54 »
Jest dużo alternatyw kasza + ryba itd.

ardhightt_Ltx

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 17
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 11, 2016, 12:32 »
wiem o tym ze moze byc kasza itp.
ale chodzi mi konkretnie o ta sytuacje co napisałem powyzej.
wiadomo ze ryz preparowny to zje sie migiem.
i o to właśnie mi chodzi.

jeanna

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 10
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 11, 2016, 13:07 »
możesz jeść wszystko tylko pamiętając o właściwych proporcjach składników odzywczych.
W tym twoim zorku trudno bedzie znalesc jakas wieksza liczbę bialka itd.

Latimerrr

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 3
Dieta - kila problemow
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 11, 2016, 13:14 »
ja o 19:3 bym jeszcze dodał jakiś posiłek bogaty w bialko

Tags: